joi, 1 ianuarie 2009

Revelion in Piata Revolutiei

S-a intamplat intocmai asa...In goana mea din ultimul timp nu am reusit sa imi aranjez unde imi voi petrece revelionul. Ati incercat sa gasiti vreodata un club, pub, ceva inainte de Revelion? Eu am incercat sunand prin diferite locuri si prieteni, fara sperante insa...In fata alegerii de a sta acasa am luat hotararea de a merge cu prietenele la concertele organizate de Primarie.Primul popas -Piata Constitutiei. Am ajuns in timpul concertului trupei Voltaj.La un moment dat solistul a spus: ma bucur ca mai este cineva in tricou ca mine! Trebuie sa recunosc ca in ciuda camuflajului meu pregatit special pentru cateva ore in frig intepator, am fost recunoscuta de cativa prieteni.
Deoarece vroiam sa o vedem pe Loredana am plecat in Piata Revolutiei.Am ajuns in jurul orei 11.30. si tot la un concert Voltaj! Cred ca gerul m-a facut sa dansez in ritm cu prietenii mei. Cu 10 minute inainte de sfarsitul anului ne-am retras langa un colt al cladirii Bibliotecii Centrale pregatindu-ne sa vedem artificiile. Nu am crezut niciodata ca te poti simti atat de bine in Piata numarand impreuna cu alti oameni minutele , ciocnind pahare de sampanie si urmarind artificiile.Focurile de artificii care in acest an au fost speciale! si fac aceasta apreciere vazand multe concerte. Concertul Loredanei acompaniata de trupa Agurida a facut toata lumea sa danseze. Loredana are un talent in a alterna melodiile: cantecele de pe coloana sonora a filmelor Inima de Tigan si Regina cu sarbe oltenesti si cantece moldovenesti.
Intr-un cuvant o petrecere nemaipomenita!