sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Despre meseria de profesor

Zilele trecute o frenezie a cuprins mass-media din Romania.
Subiectul-bugetul de stat si impartirea banilor pentru diferite domenii. Din toate discutiile cel mai mult m-a interesat bugetul pentru educatie si implicit majorarile de salarii promise in campania electorala si aprobate prin lege. Ca fost profesor am fost mereu alaturi de fostii mei colegi in disputa legata de maririle de salarii: daca merita sau nu maririle promise. Rupta de acest mediu, pastrand legatura doar cu cateva colege nu stiu reactia profesorilor la discutiile care au avut loc saptamana trecuta.
Uneori in drumurile mele ma intalnesc cu fostii mei elevi care ma striga: ''Doamna! Doamna!"si imi povestesc despre viata lor de acum. Aceste simple intalniri imi aduc foarte multe bucurii.