duminică, 20 martie 2011

Părintele Pantelimon Şoangher a trecut la Domnul

 Desi au trecut aproape trei saptamani inca imi este greu sa scriu despre acest eveniment. Si oricat mi-as dori stiu ca acesta nu va fi cel mai bun articol al meu.Pentru ca nici un moment scrisul meu nu ar putea sa dea viata sentimentelor pe care le-am avut pentru unchiul meu. Si pentru ca nici un cuvant nu ar putea cuprinde  descrierea celui care a fost unchiul meu. A luptat pentru viata sa, a trecut prin multe necazuri inca din copilarie, a avut un vis in a face o lume mai buna.
Miercuri, 23 februarie, părintele Pantelimon Şoangher a trecut la Domnul după o mai lungă suferinţă, la vârsta de 62 de ani. În ultima parte a vieţii a slujit la Biserica "Sfinţii Împăraţi" din municipiul Târgu Jiu. A absolvit Seminarul Teologic "Sfântul Grigorie Teologul" din Craiova şi Facultatea de Teologie din Bucureşti. Slujba de prohodire a fost săvârşită la Biserica "Sfinţii Împăraţi" din Târgu Jiu de un sobor de preoţi.