miercuri, 4 februarie 2009

Calatoria mea cu metroul


Miercuri, 04 februarie 2009

Nu stiu din ce considerente m-am apucat sa scriu despre calatoria mea zilnica cu metroul....In fine s-ar rezuma astfel:
-0ra 7-7.15 iau metroul de la Aparatorii Patriei cum e aproape de capat uneori prind loc jos; cu fiecare statie se umple tot mai mult incat la Unirii de-abia mai am loc sa respir; in fine cobor la Victoriei din primul metrou (dintr-un mare noroc eu schimb mai multe trenuri) si incerc sa fac corespondenta catre Basarab, (cred ca dupa Unirii, Victoriei e cea mai enervanta statie, scarile fiind si mai mici ), dupa aproximativ 10 minute ajung in statia Basarab in care astept mereu cel putin 6 minute sa vina al treilea si ultimul metrou. Si in final ajung la 1 Mai!
Aceasta e calatoria de dimineata!
Seara, dupa ora 18 problema mea ramane statia Victoriei, trenurile care vin deja pline din Pipera si in care nu reusesc mereu sa ma urc .
Am atasat o poza sugestiva pentru aglomeratia de la metrou!
Asa ca, rabdare in drumul nostru, pentru cei care calatoresc cu metroul!